Någon mer än jag som älskar tidningar?

2010-02-14 21:02:22 Shopping
» Kommentarer(1) «


Jag är galen i tidningar. Mest läser jag föräldratidningar, inredningstidningar och modetidningar. Hade det inte varit så dyrt hade jag prenumenerat på massor av härliga tidningar!

Nu sprang jag över ett erbjudande om att få en gratis prenumertion och självklart vill jag ha det!

Gillar du som jag tidningar så kika in på tidningskungen.se. Där finns tidningar i alla smaker. Det finns ca 600 tidningar att välja bland. Otroligt smidigt också att beställa sina tidningar där istället  för att leta i tidningar efter prenumerationserbjudanden. Det bästa med tidningskungen är att de är billiga också. Kanske jag har råd med någon extra prenumeration jag med om jag beställer därifrån:)


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag köper på tok för många tidnignar i månaden.. Favorit föräldratidningen är nog Mama.

2010-02-15 @ 08:45:10
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback