Nästa etapp: Packning

2010-02-11 19:20:04 Mitt mammaliv
» Kommentarer(5) «


Nu ska jag till att bada Theo sen är det dax att börja packa för morgondagen. Jag är inte alls sugen på att börja med det. Det är en hel del som ska packas när man ska resa bort med två barn i en hel vecka. Bara blöjorna tar upp en hel papperskasse. Suck.

Vi har haft en mysig dag idag. Vi kom ganska nyss hem från fika hos ett par vänner till oss. Mira är helt slut efter att ha hållt igång hela dagen idag. Hoppas hon sover gott inatt och vaknar utvilad och glad imorgon. Ikväll ska jag även köra en ny teknik på Theo för att förhoppningsvis få honom att sova bra inatt. Min taktik kallas "äta, äta, äta". Antingen kommer det att resultera i en mätt och belåten kille som sover hela natten, eller så blir det en kille med ännu mera ont i magen. Återstår att se.

Två bilder på mina godingar. Så här såg de ut för en halvtimme sen hemma hos oss. De var goda vänner enda tills Mira bet Thoe o handen. Ajajaaj.




Kommentarer
Postat av: Annah

Oj vad han växer!!!

2010-02-11 @ 19:49:30
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Den tekniken körde jag igår med, funkade helt okej! Han vaknade dock 2 ggr som vanligt men somnade om direkt efter maten :) Hoppas det funkar! kram

2010-02-11 @ 21:16:52
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Jenny*

Men Therese! Ska du va borta en hel vecka kan du ju köpa blöjor där uppe! Så gör vi alltid när vi ska va borta lite mer än nån helg. Blir det blöjor över kan du ju ta med dem hem men då tar de inte lika mycket plats iallafall..



Tack för igår förresten, jag har varit sugen på semlor idag med tack vare dina goda!! Lycka till med resan upp och resten av fixandet före. Har ni löst posthämtningen den här gången förresten? kram kram

2010-02-11 @ 22:16:25
Postat av: BaraKids

Vill du visa upp din lilla guldklimp & få en länk till din blogg? Skicka en bild & bloggadress & berätta eventuellt några rader om bilden/din blogg till [email protected] så publicerar jag den i ett eget inlägg med länk. ♥

2010-02-12 @ 00:29:12
URL: http://barakids.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Hur gick natten? Är nyfiken :)

2010-02-12 @ 07:53:34
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback