Retro nappar

2010-02-15 09:16:43 Shopping
» Kommentarer(0) «


Såg i en tidning ett par nya nappar som bambino kommit ut med. Tyckte att de var riktigt snygga retro nappar. Ett litet tips till er som också tycker det finns dåligt med roliga nappar.

Jag tycker det är så svårt att hitta roliga nappar till de allra minsta. Theo tar bara en sorts nappar också  och av den modellen så finns det bara en förpackning att välja på och dom är ljusblå. Jätte trist tycker jag. Nu har jag försökt introducera esskanappar för honom i latex istället för silikon...verkar som att han kan tänka sig dom med. Det betyder alltså att vi helt plötsligt får tre varianter till att välja bland. Inte jätte mycket... men alltid nåt.

Hur som helst så sprang jag iaf över dessa snygga nappar och till min lycka är de i den modellen som Theo gillar.


(Bild från bambino-mam.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback