Sjukstugan kanske redan är över!?

2010-02-20 09:36:47 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Här hemma är läget under kontoll, iaf än så länge. Mira sov gott hela natten utan några spyor. Tack o lov. Imorse fick hon i sig en och en halv smörgås och den har hon än så länge fått behålla. Jag mår lite små illa...men det är troligtvis bara psykiskt. Jag hoppas det iaf. Min syster säger att jag och mamma är hypokondriker när det gäller magsjuka. Vi blir illamående bara vi hör talas om någon annan som är sjuk.
Jag kan inte spy heller, jag går istället och mår fruktansvärt dåligt i en vecka när jag har magsjuka....istället för att spy några gånger och sen är det över.

För illa kan jag iaf må. Det har ju de här två graviditeterna bevisat om inte annat. Fy för att må konstant illa i så många månader. Det är tur man glömmer annars skulle jag aldrig vilja ha något mer barn.

Idag får vi kurera oss här hemma. Vill/får inte gå ut och smitta alla andra. Två dagar kvar tills vi åker hem igen. Nedräkningen har startat. Hjälp mej hålla tummarna att snökaoset inte blir så illa som de säger att det ska bli.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att det inte blivit värre gumman, håller tummarna för att ni andra klarar er!



Hoppas ni får en fin dag! Många många kramar till er

2010-02-20 @ 10:01:43
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback