Jag mej och mitt

2010-02-09 21:02:20 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Jag vet inte vart jag ska börja riktigt. Känns som att jag har så mycket jag vill skriva och berätta. Har insett hur beroende jag är av min blogg. Beroende av att hela tiden skriva om vad jag gör, har gjort och ska hitta på. Stackars mamma har fått stått ut med både sms, mms och telefonsamtal flera gånger varje dag bara för att jag fått lov att "prata av mej". Löjligt egentligen. Vem bryr sig om vad jag gör hela tiden???


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaaaa,bryr mej och vill alltid veta hur ni mår,vad ni gör,hur barnen mår och allt däromkring ! Så fortsätt att skriv bara !!!=) Kram på dej !!

2010-02-10 @ 07:39:02
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback