Back in town!

2010-01-26 23:42:04 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu är vi hemma igen. Duktiga barn hade vi också som sov hela vägen. Nu sitter vi i soffan och varvar ner en stund innan läggdags. Theo är vaken och ska få en slurk mat till innan han ska sova för natten.

Det känns bra att va hemma innan den beryktade snöstormen drar in över landet även om jag verkligen inte ville åka hem idag.
Vi har haft det så bra hos mina föräldrar och Mira har verkligen fått leka av sig med alla barnen. Nu är vi hemma igen och det är dags att ta tag i tider och rutiner igen. Ska bli spännande att se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

De e nästan med tårar i ögonen jag läser detta inlägg att ni e tillbaka...DUMMA DUMMA snöstorm!!!!!

2010-01-27 @ 06:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback