Bilder från målningen

2010-01-15 20:28:44 Huset & Inredning
» Kommentarer(4) «




Lekrummet FÖRE. Lite svårt att få till en bra bild som verkligen visar hur illa det ser ut. Lila-rosa färg på väggarna med massor av hål o skavanker. Furufärgat tak.



Jag målar bort den fula väggfärgen. Nu blir det vitt och fint.


Vi har börjat med taket. Rummet börjar bli ljust o fint. (Maken grejjar med nåt vid fönstret?)


En fototapet från Rusta som jag är sugen på att klistra upp i lekrummet. Va tror ni om det?
(Finns att se på rusta.se)

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken fin fototapet, tror det skulle vara jättefint! Vad är det för mått på en sådan? Robin och Filips rum är tyvärr jätteblått så på en sådan vägg hade det nog blivit förmycket, men förhoppningsvis så flyttar väl vi också framöver. Kram

2010-01-15 @ 21:20:15
Postat av: Jenny

Wow, vilken skillnad! Kommer bli hur fint som helst :) Härligt att ni bit för bit får det personligt och som ni själva vill ha det!



I dag lyckades jag äntligen hitta gardiner till sovrummet, det tog bara ett halvår ;)



Kram till er!

2010-01-15 @ 21:43:24
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det är inte bara rummet som har förändrats sedan vi var där, DU också min kära syster, är inte lik dig alls! Var är magen?

Jag tror förresten att det kommer att bli hur bra som helst med den där fondväggen. Som ett barnrum men inte för "stökigt".



PUSS!

2010-01-15 @ 22:06:36
URL: http://milliegirl.blogg.se/
Postat av: Carro

Tapeten var jätterolig! Skulle bli superfint med den i barn/lekrummet!

Kram

2010-01-16 @ 19:35:12
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback