Finns det inga coola kläder till bebispojkar?

2010-01-10 09:00:40 Shopping
» Kommentarer(6) «


Jag har suttit nu under några dagar och letat snygga bebispojkkläder till bra pris. Hur svårt kan det va!? Det är först i de lite större storlekarna som det finns en massa tufft. I storlekarna 50-56 finns det inget roligt alls till pojkar. Jag som hade sett fram emot att få köpa lite nya kläder... o så finns det inget jag vill ha.
Jeans kommer han att få i massor framöver, men just nu är han nog lite för liten för att ha ett par jeans på sig, då ska de va väldigt mjuka o sköna.

Har ni några tips på schyssta kläder till babygrabbar?

 
Två bodys beställda från Villervalla (tradera fynd)

                
Ett turkos/plommonfärgat set och en turkos/grön body från Mykidoo.

De plaggen har jag lyckats skrapa ihop under min nätshopping.
Kom gärna med fler tips.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Villervalla har rea i sin butik nu, så du kan ju fynda massor där - tycker de har såå snygga kläder! Sen så brukar Meandi och Lindex ha en del fint till småpojkar också :-) kram

2010-01-10 @ 10:38:03
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Ida

Lindex tycker jag har mycket fint, fast då är jag inte så killig i min smak kanske, mer uni...

2010-01-10 @ 11:27:19
Postat av: sigges mamma

Jag tycker precis likadant.. dåligt med roliga pjkkläder! Jag köper flickkläder.. Mycket roligare bodysar =) Kramkram!

2010-01-10 @ 12:32:28
URL: http://kakmonstermamman.blogg.se/
Postat av: sofia

hej tack för kommenteraren!



ja beställde våra kläder på nelly,h&m och ellos =)

o angående magen haha så är de ju häng där fram som måste bli fast =)



kramar

2010-01-10 @ 12:41:18
Postat av: Fall Maria

Jag köpte ett par jättesnygga jeansleggings till Signe på Kappahl som då visst skylle passa en kille också! :)

2010-01-10 @ 14:39:27
URL: http://signesmamma.blogspot.com/
Postat av: Kakkakaffe-Eva

Jag gillar Moonkids kläder jättemycket. Skurk-kids hade iaf senast jag tittade ganska mycket sånt på rea.

2010-01-10 @ 18:46:13
URL: http://kakkakaffe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback