Första besöket på bvc

2010-01-19 16:44:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Theo med sin nya snygga body från mykidoo. Sååå snygga färger!


Sitter här med en illaluktande Theo i famnen. Han är inte den som brukar lukta illa och inte är det heller för att vi badat honom dåligt utan helt enkelt för att han just gjorde världens lass i blöjan. Det är väl så... man måste tömma lte ibland för att få plats med mer.

Mat verkar nämligen inte vara nåt lillebror får för lite av. Vi var till bvc på vägning idag. 4170 g väger han nu. Det betyder en ökning på ca 400 g på en vecka. Inte illa det inte. Skönt att veta att han får i sig det han behöver iaf. Längden har också ökat massor. Nästan 4 cm sedan födseln (54,7 idag), vilket får mej att tro att längden från bb inte riktigt stämde. Inte konstigt att storlek 50 redan börjar bli lite litet...eller åtminstone precis.

Jag vill inte att han ska växa så fort! Det är lite sorgligt tycker jag.




Kommentarer
Postat av: sandra

Jättefin body! Finns den att köpa på hemsidan? Skönt att han ökar bra i vikt! MIn lilla kille hade också ökat bra men han väger bara 3280 än så länge :) Kram!

2010-01-19 @ 17:28:42
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback