Framme

2010-01-21 19:59:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Det blev en resa och nu sitter jag här hemma hos mina föräldrar. Jag är så glad att vi är här nu äntligen. Det ska bli skönt att vila upp sig lite och träffa vänner man inte sett på flera månader.

Resan gick bra och båda barnen skötte sig exemplariskt. Vi hade turen med oss och Mira sov iaf 2 av de 5 timmarna.

Det första Mira gör när hon kommer hit är att rusa in till kontoret och peka på dator och säger "Titta där". Jag tror min dotter är lika dataförstörd som jag är. Hihi. 

Jag ville bara kika in en snabbis och säga hej till bloggen. Alltid lika skoj att logga in och se era kommentarer.

Och för att svara en av er: Ja, jag ska göra om designen här inne. Lite ute med att hälsa God Jul i slutet av januari... men tyvärr går det lite segt. Jag kom på en bra idé, började på den... nästa gång jag skulle fortsätta så såg det inte alls bra ut och jag bestämde mej för att börja om från början igen. Ungefär där är jag nu  och stampar. Det kommer... snart.

Kommentarer
Postat av: Fall Maria

Välkomna "hem"! :)

2010-01-22 @ 10:21:49
URL: http://signesmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback