fredagkväll med kompis

2010-01-22 17:49:59 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Kvällen ska jag fördriva med en av mina bästa vänner. Ska bli mysigt att gosa upp sig i soffan och bara prata ikapp om allt man inte hunnit uppdatera sig om på länge.
Mira får va hemma med mormor och morfar medans lillebror hänger på mej och får mysa med oss stora tjejer. Maken ska iväg och spela curling med grabbarna. Måste låta honom få leka av sig ibland:)

Tänk att det ska va så kallt jämt när man är här uppe. Eller så är det att jag är ovan den här sortens kyla...5 minus borde jag ju överleva dalakulla som jag är. Sitter med tjock stickad tröja på mej och skakar som ett asplöv ändå. Tur att jag har lillebror som kan värma mej när jag är frusen. Finns inget goare än att sitta o ha honom på magen när man är lite halv kylig.

Nu ska jag ta och packa ner Theo i overallen och mej själv i kalla jackan. Dax att åka till Emmelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback