Inredningsdrömmar mitt i tröttheten

2010-01-24 22:17:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «




Jag överlevde dagen trots tröttheten.
Nu sitter jag här och väntar på att lillebror ska bli trött och vilja sova för natten. Jag är lite orolig över att han sovit så mycket idag. Vore ju typiskt om han vill vara vaken inatt istället. Lillplutten.

Imorgon är det måndag och ny vecka igen. Vi har inte bestämt oss riktigt för hur länge vi stannar här uppe. Lyxen med att vara föräldraledig och arbetslös är väl att man kan ta dagen som den kommer och slipper planera en massa. Jag antar att vi stannar till framåt onsdag någongång.

Imorgon ska jag ta en sväng på "byn" och strosa i affärer....alla två affärer som finns:) Kanske kan man hitta nån liten rolig inredningspryl eller något klädesplagg till barnen. Återstår att se. Jag uppdaterar...

På tal om inredning så är jag sååå sugen på att inreda och köpa lite nytt till huset. Jag hoppas det kommer in mycket fint i vår i alla butiker. Nåt snyggt ska jag allt unna mej till nya huset.
Satt igår och kikade i nya numret av drömhus och trädgård. Mmm va mycket fint det fanns där i.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen, kikar förbi innan jag ska hoppa i säng o skicka en massa "hppas ni får sova ordentligt i natt" kramar :)



Här är det en tröttis mamma i dag, hade glömt hur slut man blir så här i slutet på graviditeten :(



Kram o sov gott!

2010-01-24 @ 23:12:23
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hoppas att du får sova riktigt gott inatt! kramar

2010-01-24 @ 23:13:59
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Emmelie

Hej! Hoppas du fick en bra natt i natt så du har lite mera ork idag. Din blogg förgyller min rast just nu=)

Ser verkligen fram emot att träffas idag! Hoppas Lilly sköter sig=) Kram!!!

2010-01-25 @ 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback