Kära dalom... I miss you!

2010-01-16 08:51:26 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Det är inte ofta ni hör mej säga detta, men jag saknar dalarna! Jag menar inte att jag vill flytta tillbaka. Men jag vill åka på besök. En vinter utan dalarna är väl ingen riktig vinter. Jag har stått ut med en jul utan mammas mysiga julbonade hus men en hel vinter utan "hem" tänker jag inte gå med på.

Om räkningarna är snälla på oss så blir det definitivt en tripp uppåt landet i slutet på januari. Kanske nästa vecka redan? Eller veckan därpå? Vi är ju helt fria att göra vad vi vill. Föräldralediga och arbetslösa. Perfekt utgångsläge för en semester. (Om man bortser från plånboken som inte är lika full som vanligt)

Gör er beredda mina kära föräldrar för snart invaderas huset av familjen bus.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi väntar och vi längtar att få se ER!! Så lägg undan målarpenseln och kom. Längtande kram , Morfar

2010-01-16 @ 10:50:23
Postat av: sandra

Vart i Dalarna kommer du ifrån? Jag är också därifrån och mamma bor kvar där + hennes sida på släkten. Var 100år sedan vi var där nu fast det inte är så långt!

2010-01-16 @ 12:43:46
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback