Mina reafynd

2010-01-15 21:19:52 Shopping
» Kommentarer(3) «


Lovade er att jag skulle visa upp mina reafynd. Här kommer några bilder...
Många av plaggen är i lite större storlekar, men de växer ju så fort de små. Jag tycker fortfarande att det är svårt att hitta roliga grabbkläder i st. 50-56.



Två tuffa koftor. Den ena från Lindex, den andra från Maxi.


Ett blått kit. En del köpt av mej själv och några plagg är present. (Lindex)


Blått och brunt är snyggt på en liten grabb. De här plaggen är från coop.


Farfarsbyxor och snygga tröjor. Fyndat på halva reapriset på kappahl. (Tröjorna 20 kr st)


Jag brukar aldrig unna mej att shoppa på Polarn och Pyret. Men nu när de hade rea lyxade jag till det lite extra och köpte de här två byxorna. De svarta är i manchester o såå snygga in real life.


Det här settet fick vi i present av familjen Aronsson. Tack vänner!


Mira fick nöja sig med tre plagg från årets rea. Visst är de väl ändå lite dalarna inspirerade? Kommer att passa Sessan perfekt. Alla plaggen från Kappahl. (Betalade 125 kr om jag minns rätt för alla tre plaggen)


Kommentarer
Postat av: Annah

Vilka fina kläder! Själv fick jag hem jättefina kläder från Villervalla idag. Vill beställa mer!

2010-01-15 @ 22:20:59
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Carolina

Jättefina kläder :-)

2010-01-16 @ 16:24:38
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Carro

Kläderna var jättefina! :-)

Kram

2010-01-16 @ 19:33:41
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback