Stora klädrensningen har startat

2010-01-18 19:30:11 Shopping
» Kommentarer(1) «


Nu ska jag påbörja ett mycket jobbigt projekt. Eller rättare sagt två projekt.

Projekt 1: Jag ska rensa ur alla de kläder som utgått ur min mykidooväska. Jag ska ta kort och lägga ut till försäljning. Håll ögonen öppna för jag tänkte lägga ut dem här på bloggen så att ni läsare har möjlighet att shoppa lite till kanonpriser!

Projekt 2: Jag ska gå igenom alla Miras gamla kläder och sälja en stor del på tradera. Varför sitta här på en massa rosa kläder som aldrig kommer att komma till användning igen?
OM vi nu skulle få ett tredje barn någongång i framtiden så kommer jag förmodligen ändå att vilja köpa nytt. Därför ska det säljas av nu och så spar jag de plagg som jag verkligen älskar och som vi kanske fått i present och vill spara som minne.
Pengarna som vi tjänar ska jag självklart investera i Theos (Hihi...va ovant att skriva hans namn) garderob.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilket fint namn ni bestämt er för :-) kram

2010-01-18 @ 22:44:47
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback