vad göra?

2010-01-31 14:55:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Jag hatar att vara utan dator! Ja det är väl nu det bevisas att jag verkligen är ett datafreak. Kanske är nyttigt det här för mej? Vi plockade fram vår gamla dator. Självklart så har explorer försvunnit från den så vi kommer ändå inte in på internet. Fy va irriterande. Saknar att läsa mina favvo bloggar och att förköpa mej på tradera fynd. Nu ska jag försöka posta detta inlägg. Lättare sagt än gjort med den här mobilen. Vi har en lite bättre dag idag iaf. Trots att familjen blivit förkylda. Värst är nog theo tyvärr. Täppt näsa och hostig. Hoppas han inte blir sämre... Då blir iaf jag orolig.

Kommentarer
Postat av: Annah

Ja, det är riktigt jobbigt utan när man är van, men nyttigt samtidigt. Man får mkt tid över till annat =)

2010-01-31 @ 15:50:37
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Maddis "miixs"

Krya på er!!

Hoppas att ni blir friska snart =)



Kramisar på dig vännen!

2010-01-31 @ 21:22:19
URL: http://miixs.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Så grymt drygt. Vi är förkylda här också...så tråkigt. Hoppas d går att rädda datorn. Kram

2010-02-01 @ 09:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback