Busig dag

2010-07-27 18:51:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har jag lekt och busat med barnen hela förmiddagen. Sen blev det ganska snart lunchdax, sovtajm och sedan bar det iväg till Mariam och hennes grabbar.



Theo övade på att sitta och att gå i Simons gåstol. Mira tyckte det var kul att leka med någonannans leksaker och var nöjd och glad hela besöket. Sista gången vi sågs nu innan Mariam börjar jobba igen. Jag avskyr när mina mammakompisar börjar jobba. Dels påminner det mej om att jag snart ska gå tillbaka till jobbet och dels gör det mej ensam på dagarna. Mira som inte går på dagis behöver komma ut och leka med kompisar nästan dagligen. Jag får gå till öppna förskolan och ragga vänner i höst;)

Nu åker maken snart iväg på fotbollsträning och jag ska lägga busungarna. Jag hoppas de somnar snabbt så att jag kan sätta mej och klippa i de nya tygerna.

 

Kommentarer
Postat av: sandra

Edvin har en gåstol som han har börjat gilla nu! Perfekt när han inte riktigt kan sitta upp än, han blir rastlös annars.. Ja det gäller att man hittar på något hela tiden speciellt för de stora barnen. Ska Mira gå på dagis sen? Kram

2010-07-27 @ 19:00:37
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback