Café i fårhus

2010-07-17 23:45:12 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


  
Under makens stol ruvade en liten höna. Fåren käkade hö en meter från vårt bord.

 
Louise var inte så arg som man kan tro... jag är ändå glad att jag satte mej på stolen mittemot henne och inte brevid.


Utanför i mörkret vandrade fåren omkring.


Här i byn finns ett lite annorlunda café som går under namnet fårcaféet. Vi tog en sväng dit med ett kompisgäng nu ikväll. Regnet slutade smattra på taket så vi bestämde oss för att hitta på något istället för att sitta hemma här hela kvällen.

Där satt vi vid ett bord i halmen. Fåren ropade "Bäää", kattungarna jamade och vi smaskade på varm choklad med grädde. Vilken idyll, eller hur!?

Nu är klockan väldigt mycket och det är dax att hoppa i säng.
Jag lovade att berätta vad jag ska göra på måndag... men nu blev det så sent att jag skjuter upp min lilla hemlis till imorgon istället. Kan ge er en liten ledtråd att det har att göra med vår huvudstad.

Gonatt vänner!


Kommentarer
Postat av: Louise

haha! kul bild Therese=) jag var precis lika arg som jag såg ut;) men kattungarna och ni fick mej på bättre tankar!

2010-07-25 @ 16:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback