Dripp dropp

2010-07-25 10:05:18 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «




Imorse fick vi sovmorgon till klockan åtta! Jag minns inte den dag då Mira sov så länge. Theo vaknade vid fem och ville ha mat, men sedan somnade han gott om igen brevid mej. Fast tyvärr måste jag erkänna att det här vädret gör mej trött trots sovmorgon. Det spöregnar och är mörkt och trist ute.

Idag ska jag fortstätta med tvätten, det är det sista som är kvar att "ta hand om" efter dalarna resan. I eftermiddag är vi bjudna till några vänner på lite söndagsfika. Det ser jag fram emot.

Vad gör ni mammor för att roa era barn sådana här dagar? Mira klättrar redan på väggarna och hittar bara på bus pga av spring i benen. Jag klänner mej inte alltför road över att gå ut i spöregn. Vi har redan avklarat pussel, spel och sångstund.


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Härligt med sovmorgon och vilken härlig bild.

Här har vi biobesök inbokat i det tråkiga vädret

2010-07-25 @ 11:12:03
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

Vi har varit hos farmor & farfar. duggar här. Felicia är riktigt trött efter allt bus :) Annars brukar jag försöka pyssla, städa (Felicia älskar att hjälpa), baka mm

2010-07-25 @ 16:46:32
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Ida Fridalius

VI har varit på Rosenlundsbadet hela dagen, det gillar båda våra!!

2010-07-25 @ 19:01:53
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

jag tycker också det är svårt att få Max nöjd nu när det är så tråkigt väder. Det är som att han har massor av energi i kroppen!! Marcus och han har varit i skogen i regnställ både igår och idag och plockat blåbär så det har fått bort lite av hans energi i alla fall. Nu är de och handlar.

2010-07-26 @ 17:23:13
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback