Här bockas det av på listan

2010-07-31 18:03:16 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Märker ni att jag är rastlös idag?:) Jag hoppar fram o tillbaka mellan dator och sysslor. Fyra maskiner tvättade, garderoberna igenomgångna och städade, traderakläder utplockade, gardiner sydda och x antal fikan och middagar fixade.

Just nu ligger Theo och sover lillkväll medans Mira sitter och äter lördagsgodis i form av jordgubbar framför tven. Om en stund ska jag väcka Theo och stoppa båda barnen i ett bad. Theo har spytt som aldrig förr idag så han luktar äckel, Mira har jobbat ute med pappa i trädgården så även hon är i behov av en rejäl intvålning.

Ikväll har jag laddat upp med frukt som kommer att hamna i en varmfruktsallad med choklad på. Jag tyckte vi var värda en liten efterrätt ikväll efter middagen. Jag var inte så sugen på godis idag, så då fick det bli frukt och choklad istället.

Hoppas ni alla har en mysig lördagkväll.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag vill också ha dagar då jag inte är sugen på godis. ;)

2010-08-01 @ 10:06:40
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback