Har kylan kommit redan?

2010-07-23 10:10:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Det har varit lite tyst från mej nu ett tag. Inspirationen till att skriva har inte riktigt infunnit sig...sen har jag ju vart bortrest också som ni vet.

Idag är det fredag och vi är fortfarande kvar uppe i dalarna hos mina föräldrar. Jag skulle gärna åka hem nu. Sova i min egen säng och ta hand om de vissnade blommorna. Men som det ser ut nu blir vi kvar här iaf över helgen. Samtidigt som jag längtar hem är jag lite rädd över hur barnen kommer att reagera på lugnet i stan. Mira kommer att klättra på väggarna när det helt plötsligt bara är jag och maken som är hemma och kan busa med henne.

Maken är just nu vid golfbanan med min far. Theo sover, Mira busar med mormor och jag sitter här. Några planer för dagen har jag inte direkt. Det sägs att det är kallt ute idag och jag blir på dåligt humör när jag tänker på att sommaren snart är slut. Varför ska sommaren alltid gå så fort!?


Kommentarer
Postat av: Linda

Mira blir bara sötare och sötare!



Hihi, behöver hon komma och springa av sig så är ni välkomna ut hit till oss på "landet"! ;-) Funderar på att släppa ut William på studsmattan en stund. Han har överskottsenergi till max just nu!

2010-07-23 @ 11:25:02
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback