Heldag på stranden

2010-07-15 19:16:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Det blev en tur till stranden idag, en riktigt härlig heldag på stranden tillsammans med en av mina bästa vänner. Barnen var hemma med maken, mormor och morfar. Framåt eftermiddagen åkte jag och Emmelie och hämtade upp dem också för en tur till en annan strand. Då hade det blivit alltför molnigt och blåsigt på den stranden vi låg på. Mira njöt för fullt i vattnet, hoppade från bryggan och plockade med en vattenkanna. Hon är inte så svår att roa bara hon får ha lite vatten runtomkring sig.

Förmiddagen har Mira som sagt varit hemma hos mina föräldrar. Dom har roat sig med att fixa inför plattläggning utanför verandan. Mira har jobbat och grejjat nästan hela dagen. Jag gissar att hon kommer att somna gott om en stund.



Ikväll ska jag sätta mej vid symaskinen. Börjar få lite abstinens. Undra vad jag ska hitat på att sy den här gången?:)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag satte mig också o klippte ut ett mönster men längre kom jag inte, är så sjukt trött efter dagen=) Jag tror det får bli lite tv istället...tack för en härlig dag!!!

2010-07-15 @ 20:11:04
Postat av: Mariam

Låter som underbara dagar. Förstår att ni inte kommer hem men jag saknar er.

2010-07-16 @ 08:03:20
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback