Hemresa idag iaf?

2010-07-23 14:07:49 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Det verkar som att "tåget" går hemåt idag iaf. Vi kommer att åka lagom tills det att barnen ska sova. Förhoppningsvis får vi en lugn och tyst resa hela vägen. Mira vägrade sova middag idag, så med största sannorlikhet sover hon gott ikväll. Det värsta är om de blir pigga när man kommer hem vid elva tiden ikväll. Då är man själv så galet trött att man inte orkar ta hand om två pigga barn.

Jag ser fram emot att få komma hem. Hoppas grannarna burit in posten... jag som är så nyfiken kan nog inte hålla mej till imorgon innan jag får öppna posten och se vad vi fått under de här två veckorna.

Nu ska jag resa mej härifrån och köra igång med packningen. Jösses va mycket grejjer vi har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback