Mardröm

2010-07-26 09:25:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Inatt har vi haft en sån här natt som man önskade tog slut på en timme. Barnen vaknade båda två klockan ett och sen har det knölats och grejjats fram till klockan sju då jag tröttnat på att ha Theos tår ingrävda i min rygg. Mira tog konstigt nog sovmorgon även idag och kom inte upp förrän åtta. Jag fattar inte vad som hänt med henne!? Bara att tacka och ta emot:)

Miras ansikte ser ännu värre ut idag med ett blåmärke på kinden och ett på hakan, plus ett rejält skrapsår på hakan också. Hon verkar inte ha ont och lida av det iaf så det är ju skönt.

Idag ska vi göra klart det sista i förråden och garaget sedan ska vi åka och slänga allt skräp som blev igår. Jag lyckades äntligen skiljas från en kartong med älsklingskläder. Alla plaggen hade tappat formen och flera av dem var fulla med hål. Varför har jag sparat dem från första början kan man ju undra?

I eftermiddag ska vi hem till ett par vänner.

Känns som att detta kommer att bli en bra dag... om jag bara inte hade vartit så hiskeligt trött.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Där ser man =) Gillar det jag läser. Ännu en blogg att följa. Jag blir glad hihihi

2010-07-26 @ 10:19:37
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Tova

Åh, vad jobbigt :( vi har också haft en halvkass natt, Elliot har börjat med ovanan att vakna upp och gallskrika flera gånger under natten. Hoppas det bara är nåt tillfälligt....

Kramar

2010-07-26 @ 10:25:25
URL: http://trasslet.se
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

Hoppas nu att Mira håller dessa sovmornar :)

2010-07-26 @ 14:29:52
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback