När hände det?

2010-07-31 11:48:44 Mira växer & utvecklas
» Kommentarer(0) «


Vår dotter har blivit så stor! Det slår mej när jag tittar ut och ser hur hon cyklar omkring med sina kompisar (Under uppsikt av maken som är ute och jobbar på grinden). Några av grannskapets barn har samlats och cyklar fram och tillbaka på vägen mellan husen. Mira cyklar tappert med de stora även om det går lite saktare. Hon skrattar och det märks hur roligt hon tycker att det är. Stundtals står alla cyklarna parkerade på rad utefter vår infart och barnen sitter parkerade i sandlådan. De leker en stund och sedan bär det av med cyklarna igen. För ett år sedan kunde Mira bara stappla sig fram på sina ben och nu leker hon fritt med alla stora barn. Jag slås än en gång över hur fort tiden går.

Bebistiden är verkligen en mycket kort period av livet. Jag ska njuta, njuta, njuta varje minut av att Theo än så länge inte ens kan åla. En liten stund till är han min lilla bebis. En liten stund till är han helt beroende av mej. Snart kommer han att steg för steg frigöra sig... precis som storasyster.


Mira i Juli för ett år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback