Shopping och mysig grillkväll

2010-07-14 20:52:59 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «






Ikväll har vi haft en härlig familjekväll med sol och grillning. Barnen var på kalashumör och det var riktigt roligt att ha dom uppe. Båda två somnade sedan direkt när vi lade ner dem i sängarna. Vi vuxna avslutade maten med ett roligt tärningsspel.

Nu är maken och syrran påväg till min bror för att låna en film. Jag hoppas att de kommer hem med något bra och sevärt.

Jag och mamma tog en sväng till leksand och lager 70 idag på eftermiddagen. Jag fyndade fina stolsdynor till utemöblerna, en tröja till maken och en tröja till Theo. Hur kan det va så mycket roligare att handla till andra än sig själv?



Imorgon väntas det bli en solig och varm dag så jag hoppas på stranden för hela familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback