Shopping på gekås - Ullared. Mina fynd!

2010-07-05 23:25:47 Shopping
» Kommentarer(3) «





Unnade mej en skön huvtröja som jag kan ha när jag är ute och promenerar - 129kr
Kofta - 119kr


Bunkrar upp i större storlekar till Theo. Dessa i st 80-86.


Tuff T-shirt och jeans. St 80/86. Jeansen är nästintill identiska med ett par som finns på H&M. Dessa kostade 79kr.


Lite nytt till Mira. St 98/104... bra att ha att växa i.
Baslinnen för 19 kr/st

Hur cool är inte denna t-shirt!?:) (Eller va säger du syrran?)
Tunikan kommer att användas flitigt. Passar till allt.


Underkläder Hello Kitty - 49kr


Skjorta och T-shirt som maken fyndat. Båda under 100-lappen

Nyfikna på fler priser så är det bara att fråga.
Inredning och annat fotas vid senare tillfälle.


Kommentarer
Postat av: Mariam

Ååå vad sugen jag blir att själv ta en sväng till underbara Ullared. Jäkla barn som alltid är i vägen... :)

Hur blev det med imorgon? Syns vi en stund?

2010-07-06 @ 09:25:21
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej. Är väldigt nyfiken på vad du fick ge för jeansen och jeansshortsen :-) Superfina va dom!!

2010-07-07 @ 00:12:55
URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Gud vad kul med ullared :) Var där 6 juni och kan berätta att jag köpte precis likadan huvtröja och kofta som dig :) Hih



Ha en underbar fredag! KRAM

2010-07-09 @ 09:05:48
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback