Stranden nästa

2010-07-04 09:02:01 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu packar vi strandväskan och beger oss ut till en beach i närheten, där kommer vi att lägga ner oss på en varsin filt under hela förmiddagen. I eftermiddag har jag lovat maken att vi kan va hemma så att han får chansen att bygga klar grinden som vi ska ha ut mot vägen.

Jag tror detta kommer att bli en bra dag. Efter en sovmorgon till strax efter åtta känner jag mej utvilad och pigg också. Jag försöker dissa den smygande huvudvärken.

Nu ska jag göra mej iordning, självklart tittar jag in senare.


Mira för ett år sedan. Kan man se på den här bilden utan att bli glad?

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Ha en skön dag på stranden och vilken härlig bild :)



KRAM

2010-07-04 @ 09:24:19
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Mariam

Gött med stranden! Vi ska försöka ta oss dit imorgon (även om det inte är Spanien och havet). :) Är hemma nu helt enkelt och undrar om ni har lust att ses någon dag. Kan onsdag, torsdag och fredag.

2010-07-04 @ 14:22:35
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback