Utkast: Juli 4, 2010

2010-07-04 16:15:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Vi hade en underbar förmiddag på stranden. Årets första dopp blev det också minsann. Jag har insett att detta kanske är sommarens varmaste dagar. Jag insuper varje liten minut och varje liten solstråle. Jag hinner också med att klaga lite på att det är för hett och för svettigt. Jag har huvudvärk och förmodligen vätskebrist. Mer sommar än så är svårt att få. Vilken underbar start på makens semester.

Jag räknar ner timmarna innan vi får träffa vår Sessa igen. Just nu ser det ut som att vi åker upp på onsdag eller torsdag. Det be...




Skit skit skit! Jag tryckte på fel knapp så halva mitt inlägg försvann. Nu tappade jag helt lusten att skriva klart.

Ni får gissa er till resten... det var säkert inte så intressant ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback