Är det sanning?

2010-06-24 11:04:04 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Vilken härlig förmiddag vi haft. Morgonen började även i dag på tok för tidigt... men det tänker jag förtränga. Theo slog till med att sova 3 timmar på förmiddagen och har precis vaknat för lite mat. Jag passar på att skriva lite medans jag ammar.
Mira har precis gått och lagt sig för en middagslur. Jag hoppas och tror att hon kommer att sova till ett med tanke på hennes tidiga morgon.

Jag och Theo ska om en stund lägga oss på en filt i skuggan och busa lite. Det gäller att passa på att ge honom lite kvalitetstid med mamma när Mira sover.

Idag börjar midsommarhelgen och jag tittar förvånat på väderrapporterna och inser att det kommer vara sol hela midsommar. Jag kan inte minnas att det någonsin varit en midsommar utan regn!?

Nu ska det bytas blöja och sedan gås ut i solen. Datorn får mer uppmärksamhet ikväll istället.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

Tänkte bara önska er en mysig helg och en glad midsommar.

2010-06-24 @ 11:57:15
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback