Avslutar helgen på ett bra sätt

2010-06-13 10:06:12 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag blir det fika, fika och fika. Efter att vi fikat så att magen nästan sprängts bär det av hem till stan igen. Den här helgen gick i rasande tempo och det känns lika tråkigt som vanligt att åka hem igen. Nu längtar jag tills semestern då vi kommer hit för att bosätta oss lite längre än vanligt.

Så här efter skolavslutningarna då sommarlovet börjar blir livet alltid lite speciellt. Ingen öppna förskola att besöka, mammakompisar som åker på semester och lusten till att ta tag i projekt försvinner. Den svenska semesterandan infinner sig och man vill bara ha lata dagar på stranden. Känner ni igen det?

Nu ska jag sätta mej vid bordet för dagens första fika av tre. Vi hörs igen när jag landat i stan.


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Jag känner igen det så nu vill jag ha massa sol så det kan bli härliga dagar på stranden =)

2010-06-13 @ 10:31:18
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Oj om jag känner igen mig men här finns ingen tid att spilla med ett barn till påväg=)

Hoppas det inte var jättejobbigt att inta vad jag tror måste ha varit dagens andra fika hos oss=)

Vi njöt av erat sällskap o längtar redan till nästa!!!

Kram!

2010-06-13 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback