Blä

2010-06-09 22:15:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Fy bubblan vilket hemskt Grey´s avsnitt denna veckan. Jag hatar sådana avsnitt. Inte de minsta roligt, kärleksfullt eller positivt. Nu blev jag ju inte mindre deppig direkt.

För tyvärr känner jag mej lite allmänt deppig just nu. Jag har kämpat med packning, städning och massa annat hela dagen. Känns inte som att jag får ordning på nåt och packningen känns halvpackad även om jag inte kan komma på vad vi kan ha glömt. Mira är fortfarande vaken, vilket också får mej på dåligt humör.
Jag vill gå och lägga mej, men kan ju inte lägga mej före henne.

Jag försöker tänka på det positiva, att jag ska få komma till storstan och shoppa lite imorgon. Det blir nog inte så mycket hadlat, men det är hur som helst roligt att komma iväg och titta runt lite. Alltid kul när man åker till göteborg eller sthlm där det finns lite annat utbud på butiker än det gör här.

Nu ska jag gå ner och se hur det går för maken med läggning av Mira. Låter inte alltför hoppfullt.
Önska oss lycka till. Det blir en tidig morgon imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Här är det också lite deppigt idag.



Och jag håller med dig angående Greys. Det var ett jobbigt avsnitt. Satt på helspänn hela tiden!

2010-06-09 @ 22:39:36
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Mariam

Oh My Gad! Vilket avsnitt... Kaos hela tiden och jag satt som ett litet barn i soffan så spännande var det. :)

2010-06-10 @ 08:54:54
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback