Fredagsmys i varsin soffa

2010-06-18 21:23:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag har inte sett på nåt "inför bröllopet" program. Ikväll halkade jag in på festkonserten som visas på ettan. Det var perfekt program att vika tvätt till. Nu är alla mina 5 maskiner vikta och jag kan stryka det på min "att göra" lista. Skönt.

Va fin hon är Victoria! Jätte vacker. Fanns en hel del andra guldkorn på festen också... och då menar jag inte människorna utan klänningarna. Fy vad jag önskar att jag också kunde få ha en sån klänning för en kväll. Tyvärr blir vi aldrig bjuda på sådana där tillställningar... undra varför?

Imorgon blir det såklart till att följa bröllopet på tven. Känns som en sån där sak man "borde" sett.

Om en liten stund ska jag sätta mej i soffan, kika med ett halvt öga på konserten/festen och med ett halvt öga läsa min spännande bok. Ska även unna mej ett glas mineralvatten och vattenmelon:)

Mira somnade by the way direkt vi la henne ikväll. Klockan blev 20.30 innan vi testade med då stupade hon direkt och det efter att hon sovit 3!!! timmar efter lunchen idag. Konstig tjej vi har. Måste bero på att hon inte mår hundra. Ingen feber än men snorig och hostig och så vägrar hon äta nåt. Allt hon fått i sig idag är en grillkorv och några strips. Stackars liten.
Theo är fortfarande gnällig och har ont i kroppen. Hoppas det går över till imorgon.

Trevlig helg alla ni! Kram

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Jag ska också se bröllop imorn. Blir nog mycket tid framför teven då =)

2010-06-18 @ 22:58:33
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

Hoppas dina små mår bättre idag. Nu väntar kaffe :)

2010-06-19 @ 06:42:17
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback