Götakanal

2010-06-26 22:13:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Idag lämnade vi av Mira vid götakanal. Vi passade även på att fika lite, kika på båtarna som tog sig genom kanalerna och sedan bara njuta av det vackra vädret tillsammans med familjen.

Det blev en supermysig dag innan vi sedan begav oss hemåt igen. Hemåt med en plats ledig i bilen. Hemåt i en betydligt tystare bil än vanligt.


Morfar och Theo kikar på båtarna i kanalen

 


Mormor och Mira vid hamnen

Mira är nu uppe i dalarna med mormor och morfar. Hon hade genast gjort sig hemmastadd genom att rusa in i lekrummet. "Offa" (morfar) ropas det titt som tätt och jag kan tänka mej att även mormor och morfar somnar gott i natt efter en dag med vår Sessa:)

Jag och maken har njutit av god mat och film. Theo har passar på att ta över här hemma och han har tjoat och låtit hela kvällen. Tror aldrig jag hört honom prata så förrut. Haha. Han som vanligtvis somnar prick klockan sju har passat på att ta vår uppmärksamhet fram till nio. När katten är borta dansar råttorna på bordet brukar man väl säga?:)

Nu ska jag starx krypa till sängs och sedan blir det sovmorgon imorgon (förhoppningsvis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback