Hur ska det gå?

2010-06-15 22:48:34 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Ikväll har inte Mira varit på det mest samarbetsvilliga humöret direkt. Hon somnade runt halv tio... på tok för sent om du frågar mej.

Jag har suttit och sytt hela kvällen medans maken jagat barn. Jag har världens bästa man!

Har jag berättat att jag blir ensam imorgon. Maken åker på jobbmöte i sthlm och stannar över natten. Två hela dagar och en natt ska jag vara ensam med mina busungar. Är faktiskt lite nervös över hur det ska gå. Jag kommer att va så fruktansvärt trött imorgon kväll! Hoppas jag kan få tag i någon kompis som vill leka med oss... tror inte jag fixar att vara ensam hemma båda dagarna utan sällskap.

Nu är klockan alldeles för mycket för även mej. Dax att hoppa i säng.
Gonatt vänner!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så glad och lättad jag blir att det inte bara är jag som får lite panik av tanken på att vara ensam hemma längre stunder med barnen!

2010-06-16 @ 08:15:58
Postat av: sandra

Jag var ensam två nätter med mina små för två veckor sedan.. Ena natten gick bra, andra var kaos för båda vaknade samtidigt! Idag kommer sambon hem väldigt sent, han är också i sthlm på jobbmöte! Är iaf glad att det inte var övernattning denna gång! Kram

2010-06-16 @ 10:11:31
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback