Just nu önskade jag verkligen att man kund...

2010-06-10 20:23:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


201006102028 (MMS)

Just nu önskade jag verkligen att man kunde vrida fram klockan. Mira sitter och skriker mamma så högt hon kan. Ibland varvar hon med att skrika "mer" istället. Detta har hon gjort nu i över 2 timmar. Jag har huvudvärk och är fruktansvärt trött. Men vad kan man egentligen förvänta sig efter en sån här dag. Jag förstår att mira har spring i benen just nu. Hon ser snäll ut på bilden...ibland kan skenet bedra:)


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med Lillebror

Det är svårt att åka långt med barn. Vi åker upp till min familj (120 mil) ca 2-4gånger/året och det blir bara jobbigare destu äldre Felicia blir.



Hoppas resan gick någorlunda iallafall.

2010-06-11 @ 07:11:30
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Mariam

Usch! Skräm mig nu inte inför bilresan till Spanien. Jag har varit så himla positiv (och naiv) men nu känner jag hur det knöt sig i magen. 220 mil med två barn under två år på två dagar kanske är att ta sig vatten över huvudet.

2010-06-12 @ 09:29:55
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback