Klara färdiga...

2010-06-29 08:38:42 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «



Theo sitter i soffan med sina tuffa clamdiggers (köpta på H&M)

Ny morgon, ny dag. Jag fick lite sovmorgon då maken tog med sig den tjoande Theo upp imorse. När han sedan gick till jobbet så somnade Theo om. Perfekt tajmat!

Idag skiner solen, jag har ingen bil hemma och inga andra aktiviteter planerade. Gissa själva vad det betyder... SOLA! LÄSA!
Fast jag måste kanske gå till Konsum och köpa mej en tidning för jag har slut på böcker att läsa nu. Dom kanske har någon trevlig pocketbok man kan köpa annars.

Känns som att det kommer att bli en bra dag. Fast innan jag går ut ska jag städa lite här hemma. Jag lovade mej själv att städa när Mira "flyttade ut" och sen njuta av att ha det så en hel vecka. Än så länge har jag inte tagit mej tiden till att göra det, så nu är det dax. Solen är ändå inte så varm innan klockan tio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback