Lite spänning i tillvaron

2010-06-16 11:23:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Nu är jag precis hemkommen från en promenad i solen. Båda barnen somnade gott i vagnen och jag ska sätta mej i solen och läsa lite. Igår läste jag ur Camille Läckbergs "olycksfågeln", idag ska jag börja på Kepplers "Hopnotisören". Känner att jag är på deckar humör så jag fortsätter på den stigen.

Kaffet väntar nu i bryggaren och sololjan på altanen. Hoppas ni har det lika gott som jag (och att min dag fortsätter så här bra)

Kommentarer
Postat av: Olelsi / Nettan

Ja här ammar man hela tiden känns det som,asg. Vi ska på sjukhuset med Simone idag och på stan en sväng. Skulle vilja mysa ned mig i en solstol med en bra bok...haha men kan ju inte sitta nå länge med dessa spralliga barn.

Ha en mysig dag!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

2010-06-16 @ 11:34:59
URL: http://olelsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback