Lösningen

2010-06-15 12:38:34 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Skattjakten avslutad. Mysteriet löst. Jag som lånat så otroligt många sytidningar borde ju veta att till varje sytidning hör ett mösnsterblad som också det räknas som en "utlåning". Så det var för det första inte 8 tidningar som var försvunna utan 4 st. Hittade dom gjorde jag också. På en stol vid köksbordet. En stol som jag trodde att jag tittat på. Så nu går jag med svansen mellan benen och skäms. Skäms över mitt dåliga minne och skäms över att jag skällde ut maken då jag trodde att det var han som städat bort mina tidningar.

Efter att jag hittat tidningarna tog vi en sväng till bibblan (det var där jag fick reda på att mönstren och tidningarna utlånas var för sig), jag gick även in en snabbis på lindex och kappahl.

Hittade ett par super tuffa byxor till Theo. Ett par mjukisar med skinnsidor:) Nu när jag va in på kappahl och letade bild hittade jag även leggingsen med motorcyklar på. Coola dom med!



Nu sover båda barnen så jag ska sätta mej och läsa lite i en bok jag håller på med. Theo kommer nog att vakna vilken minut som helst för lite mat.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

vad läser du för något?

2010-06-15 @ 15:30:39
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: sandra

Köpte mjukisbyxorna till Alvin idag och tänkte titta efter om dom fanns i Edvins storlek men gjorde aldrig det. Fanns dom i stl 68 eller 74?

2010-06-15 @ 20:10:41
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

skönt att du hittade dem =)

2010-06-15 @ 22:31:00
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback