Mysig dag

2010-06-25 22:50:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Vi har haft en riktigt mysig dag. Nu sitter jag här mätt i magen efter god grillning och smarrig efterrätt. Maken och jag satte oss och såg på "Farsan" efter att kidsen somnat.

Imorgon blir det en hel del resande då vi ska lämna av Mira till mormor och morfar. Jag har packat och fixat en del idag, de sista detaljerna planerar jag att hinna med under morgonen. Det blir lite packning när man ska vara borta i närmare en månad. Hoppas att Mira inte kommer att sakna oss alltför mycket. En vecka eller nästan två kommer nog att gå fort. Jag hoppas det iaf:)

Mer om vår dag och några bilder kommer imorgon. Jag orkar inte ladda över bilderna nu.

Nu ska jag hoppa i säng. Antar att vi ska upp om några få timmar.



Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Detsamma, detsamma! Ska inte klaga jag heller, jag fick sova fram till 11 idag, haha. :)

2010-06-26 @ 11:00:26
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Stine - mamma till prins Wiggo

tack vännen, vi hade det jättebra, hur hade ni det?

Kram

2010-06-26 @ 11:25:15
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback