Planerar dagen

2010-06-30 08:58:12 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Theo ligger och sover och det är helt tyst i huset. Det enda som hörs är suset från bilarna på vägen genom det öppna fönstret.

Om en timme ska jag och Theo gå och hälsa på en kompis. Det ryktas om att hon ska baka rabarberpaj tills vi kommer. Mums!

Det skulle bli regn idag och jag hade hör och häpa nästan sett fram emot en dag med dåligt väder så att jag med gott samvete kunde sitta inne och sy istället. Jag har någon beställning som ska göras och sen ska jag sy ett par muddbyxor och ett linne till Theo. Mira ska också få ett linne ifall dom blir bra.

Men om solen tänker skina även idag så måste vi ju va ute en sväng iaf. Jag kanske hinner sy lite i eftermiddag när jag tröttnat på solen. Jag tror jag är beroende.
Hej, jag heter Therese och jag är solberoende.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha vem är inte solberoende =)



Men idag ser det inte så lovade ut med solen tycker jag, fast sådana dagar är rätt goa det med :) Hinner man pysslar med allt annat istället.

2010-06-30 @ 10:42:22
URL: http://childofdestiny.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha nu såg jag din kommenar, kanske skulle kollat där först innan jag skrev.



Vad spännande, det paketet ser jag verkligen fram emot! Dagen var underbar med två ny fina träd på tomten.

2010-06-30 @ 10:44:21
URL: http://childofdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback