Rea fynd och andra trevligheter

2010-06-28 22:48:11 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Theo och jag myste hela förmiddagen hemma på altanen. Han fick sitta bumbon en stund vilket han verkligen verkade gilla. 

Efter lunch gjorde vi oss iordning och åkte ner på stan en sväng. Mina soleksem ploppade fram igen så jag kunde ändå inte sitta i solen längre. Vi gick en sväng på stan och jag hämtade ut Theos liberoklubb paket. Alltid roligt med gratis grejjer. 

När klockan blev halv fem åkte vi och hämtade maken. Sedan rullade tiden på i rasande fart. Vi åkte till mediamarkt och kollade kameror. Hittade många, fick beslutsångest och bestämde oss för att sova på saken. Jag och Theo gick vidare till Mio, jysk och rusta medans maken åkte till Bygg max. När maken sedan hämtade upp oss igen bad jag honom hänga med mej in på Mio... och ut därifrån kom vi med ett nytt soffbord:)


....Detta bordet blev det fast i vitt såklart. Vi har kikat på det innan och nu kunde vi inte låta bli när de hade det med på rean. Kan kanske ta en bild på hur det blev här hemma hos oss imorgon.

Efter vår tripp på mio så blev vi bjuda hem till några vänner på grillkväll och det tackade vi glatt ja till. Vi åt gott, fikade på jordgubbar till efterrätt och begav oss sedan hem när ingen av våra barn ville sova som vi hade planerat. 

Efter en toppen dag kommer jag nu att sova gott. 
  

    


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

Ååå det skulle vara jätte roligt med bilder från erat hem..



Jag fick väldigt ont i vecka 23+4 när jag väntade Felicia och hade då öppnat mig pyttelite och tappen hade mjuknat så jag blev sängliggande resten av graviditeten.



Anledningen att jag inte vill åka in å be dom kolla upp mig är för att dom lägger in mig på 1 gång & jag vill verkligen inte. Jag tar det helt enkelt lugnt och det gör bara ont när jag typ lyfter Felicia mm.

2010-06-29 @ 06:28:57
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Så fint bordet var, sådant har jag också tänkt satsa på när barnen blivit lite större=)

kram!

2010-06-29 @ 12:39:34
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback