Sjukstuga

2010-06-18 11:23:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Åhh hjälp vilken morgon vi har haft här hemma.
Theo stackaren fick feber och ont i kroppen efter sprutan. Han har vaknat hundra gånger i natt och gnällt. Efter en skvätt alvedon på förmiddagen blev han betydligt piggare och nöjdare. Nu sover han gott.
Miras näsa började rinna igår kväll och efter en miss då vi glömde stänga hennes fönster inatt så har inte förkylningen blivit bättre direkt. Känns som att det kan vara feber pågång och hon hostar en hel del.
Med två sjuka, gnälliga barn så kan ni ju kanske tänka er hur min morgon varit.

Nu sitter jag här efter 2 koppar kaffe och känner mej lite piggare. Mira sover också gott i sin vagn så jag njuter en liten stund av det tysta huset.

Jag har just klickat hem en prenumeration på en sömnadstidning. Nu hoppas jag på fina roliga mönster som jag kan få användning av framöver.
Ska nog sätta mej och sy en och annan mössa nu. Det är skön avkoppling innan sjukstugan fortsätter här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback