Söndagmyskväll

2010-06-20 22:17:18 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «



(Bild tagen tidigare i veckan)

Idag har vi som jag nämnde tidigare umgåtts med våra goa vänner hela dagen. Vi käkade på Jensens och åkte sedan hem till dem. Väl hemma hos dem mumsade vi på tårta medans barnen sov. Jag tror vi alla njöt lite extra av det speciella lugnet som kom för en stund. Det var väl två år sen vi fick chansen att sitta ner i lugn och ro och fika bara vi vuxna  utan något barn. Med tre barn i familjerna så är det alltid någon som är vaken och kräver uppmärksamhet.... vilket har sin charm det också. Men just idag var det mysigt att få en liten stund av vuxensnack:)
 
Under kvällen har vi roat oss på varsitt håll jag och Maken. Jag i soffan på övervåningen läsandes en bok, han i soffan på nedervåningen tittandes på fotboll och nattandes små barn. Mira krånglade massor ikväll och kom inte i säng förrän efter nio.

Imorgon är det ny vecka och nya tag så att säga. Inga planer finns än så länge och det enda jag hoppas på är fint väder.


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

Det låter som en perfekt avslutning på veckan.

2010-06-21 @ 06:17:45
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Stine - mamma till prins Wiggo

Jag tyker att bilderna är fina, inte alls dålig kvallité!!!



svar: ja den brun utan sol var skit bra, tyckte jag!

Kram

2010-06-21 @ 08:56:25
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

jag lägger mig väldigt tidigt oftast vid 20 så då är jag pigg och glad klockan 5. Vaknar oftast utan Väckarklocka och det är ju ett bevis på att kroppen fått sin sömn. Gillar desutom att ha lite egentid på morgonen innan Flisan vaknar.

2010-06-21 @ 08:59:57
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback