Va härligt det är!

2010-06-27 13:44:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag tog en liten paus från solandet. Det är just nu ruskigt varmt ute på vår altan. Hade varit skönt att åka till en badstrand och solat istället, vid stranden brukar det va lite svalare att ligga.

Maken är just nu ute i garaget och bygger på vår grind som vi ska ha ut mot vägen, Theo ligger och sover ute i vagnen.

Vi njuter alltså alla tre på varsitt håll.

Det där med att åka och kolla rean känns inte längre så roligt. Jag sitter hellre ute hela dagen och läser en bok. Theo tycker nog också att det är roligare att va hemma än att tryckas in i en varm bil i det här vädret.

Hoppas att ni också har det bra och att hela sverige bjuder på fint väder denna söndagen.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

här är det oxå varmt men jag bara klagar! kan knappt röra på mig utan att jag svettas så jag sitter inne å ska göra de dom närmaste dagarna...

2010-06-27 @ 16:44:36
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Vi har också haft fint väder hela dagen, helt underbart! Jag har börjat med läsandet igen nu o kommit igång med del två av en bok jag läste när jag var hemma med Lilly. Känns riktigt gött! hoppas att vår sandlåda kan ge mig lite mera tid för bokläsande o solning som den gjorde idag=)

2010-06-27 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback