vad gör man?

2010-06-29 15:49:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Hjälp va varmt det är ute idag. Jag har suttit en stund i solstolen medans Theo sovit. Undertiden han varit vaken har vi försökt hålla oss inne eller i skuggan på altanen. Det märks att även Theo blir påverkad av värmen, han har sovit betydligt mera de sista dagarna.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 17 så att maken kommer hem och gör mej sällskap. Det är otroligt tyst och nästintill tråkigt här hemma utan min lilla Sessa. Jag saknar henne massor vid det här laget och vi får väl se om vi klarar en vecka till eller om vi åker och hämtar henne tidigare:)

Suck... jag har tråkigt. Antar att jag får ta tag i den där högen med tvätt som ska strykas. Förövrigt har jag städat hela huset idag. Duktiga lilla jag. Imorgon får jag nog försöka aktivera ej med något... såhär kan jag ju inte sitta.

Kommentarer
Postat av: marlene

Men hörrö!! kom hit imån vettja om ni inte har någonting för er. Jag bjuder på rabarberpaj ;-)

2010-06-29 @ 17:24:57
URL: http://johnlittle.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

Kan vara skönt att bara vara och inte göra så mycket men visst det blir trist i längden..

2010-06-30 @ 07:03:51
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback