Vart tar den vägen?

2010-06-07 08:36:14 Syhörnan
» Kommentarer(0) «


....tiden alltså. Jag hinner inte med hälften av allt jag vill hinna med! Igår fick bloggen noll tid i mitt liv. Jag ville så gärna men så vips så var klockan 23 och det blev dax att gå och sova.
Kvällen spenderades framför symaskinen, varvat med att springa efter jobbiga barn. Mira somnade till sist ute i vagnen och då var klockan efter 22. Då hade vi försökt det mesta från klockan halv åtta. Det jobbiga med att inte Mira blir lugn är ju att hon hinner väcka Theo också flera gånger. Stackaren blev jätte ledsen när han blev väckt.

Idag är jag "fast" här hemma med barnen hela dagen. Maken har bilen och kommer inte att komma hem förrän seeeent ikväll. Vällingen är slut och jag har lite ångest över hur jag ska göra med handling. Vi har ett konsum inte så långt härifrån, men regnet hänger i luften så jag vet inte ens om jag hinner mej bort dit innan himlen öppnar sig. Sådana här dagar önskar jag ibland att man kunde trycka på snabbspolningsknappen.

Vi hade en jätte mysig nationaldag igår iaf... bilder från den kommer senare.


Två dregglisar. Saknas tryckknapp, men annars färdiga.


En beställd mössa påväg till en förhoppningsvis glad köpare.
Jag hoppas lilla Felicia blir fin i sin nya mössa. Du kan hitta Annas blogg HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback