DET ÄR VÅÅÅÅR!

2010-03-26 14:19:54 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Åhhh det bara springer i benen. Jag blir så lycklig av att det är vår i luften. Vår altandörr står öppen och det känns inte ens, mer än att det blir lite friskare luft här inne. Fantastiskt!

På förmiddagen har jag och Mira varit till öppnaförskolan på gympa. Dom har gympa på fredagar. Tyvärr var det jätte lite barn där idag så det blev bara en halvdan variant. Mira tyckte iaf att det var roligt att springa omkring och hoppa.

Om en stund får vi besök av goa vänner. Kanske blir det en fika på altanen dagen till ära?



Kvällen ska jag och barnen fördriva ensamma. Ska nog springa ner till coop butiken och hyra mej en film innan maken åker iväg. Eller går det nåt roligt på tven ikväll?

Helgen blir nog lugn. Jag har fortfarande inte så mycket energi i benen pga mina ändrade matvanor. De där sockerkickarna gjorde nog sitt. Jag är inte så sockersugen idag däremot otroligt sugen på en smörgås. Jag älskar mackor... skulle nog kunna äta det till både frukost, lunch och middag. Vågen visar redan -2 kg så att ge upp det för en smörgås skulle jag aldrig göra. Nu är det bara att kämpa på. Jag hoppas att suget snart vänder och kroppen vänjer sig vid den nya maten.



Snart dax att mäta midjemåttet, hoppas det också visar minus


Kommentarer
Postat av: CiliaH

Visst är det härligt med VÅÅÅÅR :)



Kram

2010-03-26 @ 16:18:31
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback