Första, andra, tredje...

2010-03-03 22:15:27 Shopping
» Kommentarer(2) «


Så...nu har jag lagt ut ett gäng med barnkläder på tradera. Nu är det bara att sitta och vänta på bud. Ikväll gick också min första laddning med auktioner ut (Kläder som jag lade ut förra veckan). Några hundringar rikare blev jag också. Alltid kul när kläderna kan komma till användning igen. Bättre det än att de ska ligga och bli gamla i våra förråd.

Nu ska jag sätta mej och maila till alla som vunnit. Morgondagens jobb blir att slå in alla kläder i paket.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad duktig du är... jag har fortfarande inte fått tagit tag i mina högar... kram!

2010-03-04 @ 08:36:19
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Ida

Peppa mig att lägga ut mina redansorterade kläder också. Jag tänkte mig att bara sälja märkeskläderna och de i vissa fall oanvända kläderna, men lägger du allt eller?



Koppla bloggen till FB så kan man se direkt när du bloggar.



Vart köpte du vagnen, i Mölndal? I så fall är det där jag är född och uppvuxen!



Kram på dig, Ida Fridalius

2010-03-06 @ 12:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback