Fynda på rusta?

2010-03-27 08:45:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Jag och Theo fick en hyffsat bra kväll till sist. Filmen var sevärd och det var skönt att gotta ner sig i soffan och slötitta en stund.
Även natten har varit ok även om Theo vaknade lite tidigare än jag önskat.

Idag har vi inga speciella planer. Jag är sugen på att åka till Rusta där de hade bra pris på tyg denna veckan. Det kanske tagit slut redan... men kan ju vara värt en titt iaf. Blev så besviken då jag sett ett par grymt snygga converse (kopior) till Mira på maxi, men när jag kom dit för att handla så var de redan slut. Jag borde ha åkt redan i måndags så bladet kom ut, men hade inga andra ärenden till stan då så det kändes lite onödigt. Nu är det bara att hoppas att de får in dem igen. Oavsett om de är till ordinare pris eller inte så bara måste Mira ha ett par sådana:)

Jag vill också passa på att Gratta min vän Jenny som fått bebis i torsdags. Äntligen är han här lillebror!

Påtal om lillebror så måste jag berätta om Theos nya upptäckt. Händerna. Han har börjat gnugga sig i ögonen när han är trött och stoppar handen i munnen titt som tätt. Roligt när man märker hur han utvecklas varje dag. Så gulligt då han gnuggar ögonen:)


Kommentarer
Postat av: Petra

Har en gnuggis här oxå:)skönt din lille e frisk nu och att det inte var ngt allvarligt kram

2010-03-27 @ 22:01:10
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Petra

gick inte att kommentera ovan!

jobbigt med förkyld bebis,men skönt att de tittat på honom,går det bra med andning ?min Nova nyser lite bara men kräks mkt o det har hon gjort från början igår satte hon i halsen igen låter som hon typ får en kallsup,så nu kör vi koksaltlösning mot slem i hals,tycker det e så jobbigt med minsta lilla hehe man e så orolig.

Äter han bara flaska el?Nova äter flska 3-4 tim mellanrum då får hon i sig 120 ml ungefär sedan ammas hon mellan gångerna kram o fina mössor:)

2010-03-28 @ 10:08:45
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: jenny

tack gumman, så go du är :)



lillbebban sussar o storasyster är på kalas så passar på att läsa ikapp!



Kramar i massor till er!

2010-03-28 @ 15:18:35
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback